Az Art Directors Club of Europe (Európai Művészeti Rendezők Klubja, ADCE) 29. alkalommal hirdet pályázatot az Európai Dizájn és Hirdetési Díjak / ADCE Díjak odaítélésére.
A díjakra a következő kategóriákban lehet nevezni:
- Film és rádió: tévés és mozis hirdetések, online videók, audio-/rádióreklámok, közszolgálati film és audio, szakmai – rendezés, mozi és szerkesztés, szakmai – zene és hang, szakmai - animáció, VFX, CGI és 3D, más;
- Nyomat és kültér: kültéri plakát, digitális kivetítők, speciális kültéri hirdetések, újsághirdetések, magazin és kereskedelmi reklám, direkt marketing, nonprofit nyomat és kültéri reklám, fénykép, illusztráció;
- Interaktív és mobil: interaktív tervezés, interaktív kampányok, helyspecifikus hirdetések, adatvizualizáció, közösségi média kampányok, nonprofit interaktív és mobilszolgáltatások, digitális szolgáltatások, más;
- Grafikus dizájn: grafikus kommunikáció, szerkesztői tervezés, vállalati márkaidentitás, vállalati azonosító, logók, illusztráció, fényképezés, csomagolás, mozgásgrafika, térbeli / tapasztalati tervezés, betűk, más;
- Márkaélmény: értékesítési pontok, promóciók, élő bemutatók, , a média új felhasználása, márkaterek, PR / események;
- Integrált és innovációs kampányok: integrált kampányok, társadalmi felelősség kampányok, társadalmi szolgálat és jótékonysági kampányok, tartalmi ötletek, a technológia legjobb felhasználása, kreatív stratégia;
- Az év európai diákja: grafikus dizájn / termékdizájn, kommunikációs ötletek;
- Európa legjobb fiatal kreatívja: grafikus dizájn / termékdizájn, kommunikációs ötletek.
Pályázati határidő: 2020. november 13.
Bővebb információ: |
|
Art Directors Club of Europe (ADCE); E: awards@adceurope.org I: https://adce.submit.to/landing/award/?next=/ |